Automechanika-Shanghai-2017-China-Lutong_07


Bertemu dengan anda di pameran Automechanika Shanghai!

Automechanika Shanghai 2017
Booth NO .: 3F68 di Dewan 3
Tarikh: 29th Nov - 2 Dis 2017
Tambah: Pusat Pameran dan Konvensyen Kebangsaan (Shanghai), China.
Laman web: http://


Masa lalat, Automechanika Shanghai 2017 akan membuka pintunya dalam masa dua minggu sahaja! Automechanika Shanghai adalah pameran perdagangan terbesar Asia yang didedikasikan untuk bahagian automotif, aksesori, peralatan dan perkhidmatan. Pada tahun ini, pameran itu dijangka mengalu-alukan kira-kira 6,000 peserta pameran daripada 42 negara dan wilayah, dan akan menempatkan beberapa kemajuan terkini dari kedua-dua industri automotif global dan domestik. Diadakan dari 29 November - 2 Disember 2017 di Pusat Pameran dan Konvensyen Nasional di Shanghai, China, pameran itu akan membuka pintu kepada sekitar 130,000 pelawat dan pemain utama dari industri automotif. Pertunjukan itu telah membina reputasinya sebagai acara industri 'mesti menghadiri' untuk pertukaran maklumat, pemasaran, perdagangan dan pendidikan, yang menawarkan skop industri automotif dari Bahagian & Komponen, Pembaikan & Penyelenggaraan, Aksesori & Penyesuaian dan Elektronik & Sistem.

China-Lutong teruja untuk mengumumkan bahawa kami akan ke Shanghai pada bulan November untuk mengambil bahagian dalam Automechanika Shanghai 2017. Bilangan gerai kami ialah 3F68 di Dewan 3. China-Lutong adalah salah satu pembekal sistem suntikan bahan api enjin kenderaan yang sangat baik dan komponen yang berkaitan di China, dengan lebih daripada 30 tahun pengalaman, China Lutong adalah pemimpin dalam pasaran selepas automotif. Anda dialu-alukan untuk melawat bilik 3F68 kami di Hall 3.

China Lutong Parts Plant is a professional OEM & Aftermarket parts supplier, which specialized in diesel engine parts. Our main products include plunger barrel,Control Valve, Injectors,common rail valve, Head rotor (VE Pump Parts), Plunger, Delivery Valve, Cam Disk, Repair Kits, Feed Pump and more.


Automechanika Shanghai, pameran perdagangan Automechanika kedua terbesar di dunia untuk bahagian, aksesori, peralatan dan perkhidmatan automotif. Pameran termasuk pelbagai jenis enjin Diesel termasuk Rotor Kepala (bahagian pam VE), Nozzle, Plunger / Elemen Diesel, Valve Penghantaran, Valve Control, Nozzle Rail Common, Cakera Cam, Kit Pembaikan, Pump Feed, dan Pump VE. produk dihasilkan mengikut piawaian antarabangsa menggunakan bahan mentah kelas tertinggi dan teknologi canggih. Disebabkan penamat mereka yang lancar, pembinaan tegar dan hayat perkhidmatan yang lebih lama, julat yang ditawarkan kami amat dihargai oleh pelanggan kami yang berharga. Kepakaran teknikal kami, perkhidmatan yang responsif pelanggan dan komitmen untuk penambahbaikan berterusan, disokong dengan pelaburan yang mampan, akan memastikan reputasi China Lutong untuk produk yang boleh dipercayai, berkualiti tinggi dan inovatif akan diteruskan.

Kami tidak sabar-sabar untuk melihat anda di Automechanika Shanghai 2017!

Handheld Laser Welding Machine

Fiber laser welder is handheld, it can be processed on any place of the welded objects conveniently and flexibly. Also the laser welding mchiane is with the intelligent controll system, it's easy to learn and one day is enough for non-experienced worker. The fiber laser welding machine helps you for saving hiring experienced and skilled workers which helps you saving labor cost. And with a very good welding effect, no need for following process like polishing. This Laser Metal Welding machine is a very good choice for you with economical cost.


Hand Laser Welder,Laser Welding Machine,Laser Welding Machine for metal

Ande Laser Intelligent Equipment (Guangdong) Co., Ltd. , https://www.andelaser.com